5.2.-8.3. showroom uzavřen

Skutečné nehody: Díl 1. Náraz zezadu

V následujících několika dílech si představíme skutečné autonehody, se kterými se podělili zákazníci různě na světě. Všechny mají jednu společnou věc: v kufru s nimi cestovala klec VarioCage. Takovéto příběhy jsou pro nás velmi cenné, říkáme jim crash testy v praxi.

 

 

Náklaďák do nás narazil v plné rychlosti

 

 

Když jsme se v roce 2012 poohlíželi po novém vozidle, hledali jsme něco většího, co uspokojí potřeby rodiny s dětmi a dvěma psy. Nakonec jsme vybrali model Toyota RAV4 2011 a bez váhání jsme do ní pořídili klec VarioCage Double XXL. Vzhledem k tomu, že jsme očekávali přírustek do rodiny, rozhodující faktor pro nás byl, že je klec navržená a crash-testována tak, že při nárazu nepoškodí zadní sedadla a zároveň ochrání naše zvířecí mazlíčky. Každopádně jsme věřili a doufali, že v praxi nikdy nepoznáme, jak klec funguje.

 

 

Ilustrační obrázek

 

 

V červenci 2018 jsme se o tom ale přesvědčili dokonale. Naštěstí se jednalo o cestu, kdy byla VarioCage prázdná, pejsci zůstali doma.

Když jsme na křižovatce zastavili na červenou, nákladní vůz do nás narazil v plné rychlosti. Podle policejní zprávy byla rychlost nákladního automobilu cca 65km/h, zároveň nebyla přítomná žádná brzdná dráha.

Byli jsme "odhozeni" na vozidlo stojící před námi. Z motoru začala okamžitě stoupat pára, vypnul jsem motor a utíkal vyprostit mého dvouletého syna, který seděl na zadních sedačkách. Byl zasypaný rozbitým sklem, plakal, ale naštěstí neměl žádné zranění. Sedadlo, na kterém byla připoutaná jeho autosedačka, se posunulo dopředu, ale VarioCage odvedla svou práci skvěle - smrštila se, čímž pohltila energii nárazu, a sedadla zůstala nepoškozená. Řekl bych, že díky tomu, že jsme měli klec v autě a pneumatiku na zadních dveřích jako další bariéry, nebyl kufr tolik zdemolován.

 

 

1_1

 

 

VarioCage se kromě kontrolovaného smrštění trochu ohnula, žlutý středový sloupek byl vtlačený dovnitř, ale dveře stále pevně držely na místě a neotevřely se. Uvnitř klece bylo rozbité sklo, což by mohl být jediný potenciální problém. Rozdělovací přepážka byla ohnutá mnohem více, než by měla být, protože byla připevněna pouze dvěma šrouby. Vzhledem k nedávným úpravám jsme ji totiž nestihli přimontovat pořádně.

Na odtahovém dvoře se mi později podařilo vytáhnout věci z Variocage ven přes „únikový východ“ bez jakýchkoli problémů.

 

 

111 (1)

 

 

VarioCage budu navždy vděčný a věrný. Dokonce už mám doma novou klec, protože politika firmy je taková, že při nezaviněné nehodě vymění zničenou klec za novou zdarma. Je to úžasné, ačkoliv na nové auto stále čekám. :)

 

 

111 (2)

 

 

Zdroj: https://4pdrive.wordpress.com/2018/07/03/real-life-crash-test-variocage-double-xxl/

Zpět do obchodu